Dlaczego warto?

Jeśli odwiedzili Państwo tę stronę to na pewno jesteście związani z takimi branżami jak gastronomia, usługi medyczne i paramedyczne, hotelarstwo, fitness, kosmetyka/spa, centra rozrywki w tym aquaparki, galerie handlowe i handel wielkopowierzchniowy, stacje paliw bądź też reprezentujecie Państwo średnią bądź dużą firmę zatrudniającą sporo pracowników. 


Co łączy te grupy? Duża konkurencja na rynku oraz posiadanie ogólnodostępnych toalet lub toalet dla pracowników


W konkurencyjnym środowisku rynkowym jak mantrę powtarza się słowa o innowacyjności, budowie wizerunku i wielkiej sile rekomendacji oraz marketingu szeptanego

Mało kto bierze pod uwagę jak wielką rolę może odegrać tutaj toaleta. Przez toaletę do serca klienta? Tak! 

Spójrzmy na badania rynkowe:

  • Dla 86% polskich klientów restauracji/hotelu/kawiarni standard oraz poziom czystości toalety jest istotnym kryterium oceny usługodawcy
  • W tym badaniu podobnie 86% respondentów stwierdziło, że standard toalety wpływa na ponowną decyzję o odwiedzeniu danego miejsca, oraz zarekomendowaniu go znajomym.
  •  72% obywateli UE twierdzi, że jeśli toaleta w restauracji jest nieprzyjemna, nie skorzystają oni już z usług tego lokalu/placówki. 
  •  79% respondentów tego badania podzieli się informacją o nieprzyjemnej toalecie lub też wyjątkowo czystej toalecie ze znajomymi
  •  70% badanych uważa natomiast, że lepszy dostęp i jakość toalet w centrach handlowych zachęca do dłuższych zakupów.
  • Odpowiednio funkcjonujące toalety mogą także motywować personel danej placówki. Obecnie zaledwie 27% pracowników jest zadowolonych z toalet w ich miejscu pracy.
  • Aż 82% badanych pracowników twierdzi, że ich samopoczucie uległoby poprawie, gdyby toalety były lepsze.


Używanie Desek sedesowych Hygolet S3000 oraz mat Hygomat nie dość, że ograniczy koszty związane ze sprzątaniem, to da coś co aż trudno przeliczyć na pieniądze bo w biznesie jest to wręcz bezcenne - bardzo wyraźną poprawę wizerunku. To z kolei wynika z większej satysfakcji klientów, którzy czują, że firma/placówka dba o każdy aspekt związany z ich komfortem. Tak potraktowany klient, czuje potrzeba podzielenia się tymi informacjami ze swoimi znajomymi i rodziną, zwłaszcza, że rozwiązanie jest wyjątkowo innowacyjne i dotyczy bardzo istotnej - wbrew pozorom - sfery życia. Tak powstaje łańcuch rekomendacji a przypadkowy klient staje się stałym klientem. Profesjonalne agencje reklamowe zajmujące się marketingiem szeptanym i kampaniami wizerunkowymi wyceniają takie interakcje w granicach 50-300 tysięcy złotych (koszt prawdziwie profesjonalnej kampanii marketingu szeptanego to własnie ok. 50 tys. zł, zaś kampanii wizerunkowej od 100 do 300 tys. zł) To pokazuje, że nasze rozwiązania niejako "przy okazji" mogą dać państwu ogromne profity w obszarze PR co z kolei w przekłada się na większe zyski, nie wspominając już o diametralnym zmniejszeniu kosztów reklamy.


Nie chodzi jednak tylko o klientów. Spójrzmy na pracowników. Nie wszyscy wiedzą jak ciężką i niewdzięczną pracę mają specjaliści od zasobów ludzkich w firmie. Nie dość, że pracownicy zawsze twierdzą, że firma ich nie docenia i nie traktuje należycie, to jeszcze bywają problemy z wydajnością, a najcenniejsi pracownicy odchodzą do innych firm. W świetle tego co zostało napisane powyżej jasne jest, że taka mała i mało kosztowna zmiana jak zainstalowanie Hygoletu S3000 i Hygomat może dać wielkie efekty w obszarze satysfakcji i wydajności pracowników.


Ostatnią ważną grupą są pacjenci/klienci placówek medycznych i okołomedycznych. Nigdzie indziej toaleta nie podlega tak krytycznym recenzjom. Brak odpowiedniej higieny w toalecie w zasadzie dyskwalifikuje takie miejsca. My proponujemy wyznaczenie nowych standardów i uzyskanie poziomu higieny najbardziej newralgicznych stref w toalecie tak wysokiego, jakiego jeszcze nigdy dotąd nie można było zaoferować pacjentom. 


KTO NA ŚWIECIE ZAUFAŁ NASZYM ROZWIĄZANIOM?

Wymienimy tylko kilka najbardziej rozpoznawalnych firm, żeby dać państwu obraz tego, że nasze rozwiązania są godne zaufania i polecenia, gdyż światowi potentaci, którzy umieją doskonale liczyć koszty i zyski uznali, że warto. A są to na przykład:

Google, Lindt, Phonak, Korty Roland Garros, Will Rogers World Airport, El Dorado Casino, Szpitale i centra medyczne Orbis w Holandii, Sieć Oxygen Wellness na Węgrzech, a nawet Izraelski Knesset,  


Jeżeli są już Państwo zmęczeni danymi, badaniami, podpunktami to radzimy wpisać w wyszukiwarkę google hasło "toalety publiczne". Wśród pierwszych wyników wyskoczy państwu skecz Pana Abelarda Gizy, który co prawda,osobiście nie ma nic wspólnego z naszą firmą, ale doskonale, w dość obrazoburczy sposób demaskuje tabu i problemy o których piszemy i na które znaleźliśmy rozwiązania.